johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 11 april 2014 23:28

Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb ,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil +laddare, sen gick ner, borsta håret,sen stoppa ner yoggin,mackan,sen tog på mig jackan,skorna,tog kassen,sen gick till bussen,sen tog bussen,sen Hoppa av på Knuttpunkten , sen gick resten av vägen,sen ringde på dörrklockan ,sen öppna en,sen byta om till arbetes Th-shirt,förklädde ,skor,sen jobba,sen åt vi frukost,drack kaffe,sen torka borden,sen tog disk,sen sluta jag,byta till min vanliga Th-shirt,långarmad ,jacka,skor,sen tog mina kökskor,kassen,sen gick till bilen,sen körde pappa hos till käkirugen,sen körde pappa,jobba,jag drog ut en tand,mossan fick sitta i ett annat rum,sen när det var klart så tog jag på mig långarmaden,jackan,tog av hårskyddet,skoskyddet,sen gick in igenom vad jag inte fick göra,sen köpte vi tabletter,något jag måste skölja med morgon,kväll,sen vänta vi på pappa,han hämta oss,sen körde oss hem,sen tog jag det lungt,kolla bloggar,sen fyra åt jag mat,drack mjölk,sen åt glass,drack kaffe,sen tog det lungt,sen kom min kille,då tog vi det lungt,såg film,sen tog en tablett,sen åt vi kvällsmat ,sen tog 2 tabletter,sen såg jag,min kille film,sen gick han hem,sen åt jag glass,såg film ,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards