johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 6 april 2014 22:02

Hej idag vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen hängde upp tvätten,sen tog ut smör,skinka,smörkniv,kaffekoppen ,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog inne allt,sen strök kläder,sen gick upp,la inne dom igadroben,sen borsta tänderna ,sen damtorka mitt rum,sen dammsuga mitt rum,sen ducha,sen tog på mig kläder,sen förde över musik på telefonen,sen lyssna på HIF-norköping på radio på ipaden,sen kolla bloggar,sen snacka med min kille itelefon,drack kaffe,sen åt vi kvällsmat,sen åt jag strutglass,sen tog på mig mina vanliga kläder,sen gick till maxi,mötte min kille,sen gick vi där inne,han köpte dricka till oss,sen gick vi till min gata,sen sa hejdå till varandra jag gick inne till mig,han gick hem,sen kolla saker på ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards