johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 2 april 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,sen åt frukost åt jordgubbskräm med mjölk,åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick på toa,tog min mobil,sen stoppa ner matlådan,yoggi,mackan i kassen,mobilladdaren,sen tog på mig jacka,skor,mössa,vantar,sen tog kassen,sen gick till bussen,sen hoppa av på knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen ringde på dörren,sen öppna en dörren,sen gick,byta om till arbetskläder,skor,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen åt frukost åt en macka,yoggi,drack kaffe,sen tog hand om beställningar med en annan,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack vatten,sen tog hand om disken,sen damtorka golvet,sen tog hand om disken,gick upp med beställningar,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen sluta vi,sen gick jag,en till inne,byta om till våran vanliga kläder,skor,jacka,mössa,vantar,sen gick till bussen,sen hoppa av på annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen koka kaffe,drack kaffe,bädda sängen,sen åkte jag,pappa,lämna syrran,mamma i stallet,sen gick jag,pappa på bahuahus ,sen hämta vi mamma,syrran,sen åkte till city gross,sen körde,köpte pizza,sen körde vi hem,åt pizza,drack påskmust,sen leta efter intyg i kryputrummet,sen gick upp,ducha,sen tog på mig kläder,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards