johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 16 april 2014 23:18

Hej idag vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,skinka,kaffekoppen,bröd ,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen gjorde lunch till mig mikrade en omelett,sen åt omelett ,drack juice,sen åt glass,sen dammsuga nedanvåningen ,sen ducha,sen tog på mig myskläder ,sen åt 2 kanelbullar,drack kaffe,sen gick ut med Theo,sen kom mamma ,syrran hem,sen byta kläder,sen åkte vi till maxi ,handla,panta flaskor jag hjälpte pappa,sen gick vi inne,handla,jag köpte Sune på bilsemester ,sen var jag ute med Theo,sen tog vi inne katterna,sen gick vi över till grannarnas katt,sen duka vi,sen åt vi kvällsmat med kött som var grillat,sen duka vi av,sen åt vi godis,sen såg vi Sune på bilsemester,åt godis,chips,drack läsk,sen tagit 2tabletter idag för min onda käke ,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards