johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 5 april 2014 23:30

Hej idag vakna jag nio,sen sätt igång datan,försökte få nätverk på den men gick ej,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,tog ut kaffekoppen,smör,skinka,sen åt en macka,drack kaffe iuterummet ,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner med datan,kolla nätverket med en kabel till datan,sen tog upp datan,sen borsta håret,sen sätt vid ipaden,Sen gick ner,åt chips,sen byta kläder,sen kolla på ipaden,sen åkte jag,mina föräldrar,syrran,handla,sen sätt vid ipaden,sen skala potatis ,sen läste en blogg,sen åt vi kvällsmat,drack påskmust,sen läste bloggar,sen gjorde glass till mig,pappa,vi åt varsen glass,sen sätt inne glassen kylen,sen åt glass,läste blogga,la inne bilder på instagram,sen läste bloggar,åt godis,drack påskmust,sen snacka med min kille i telefon ,sen gick ner,drack påskmust,ställde ner glaset,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards