johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 29 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 29 april 2014 21:35

hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe i uterummet ,sen tog inne kaffekoppen,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,tog på mig skorna,jackan,sen tog väskan,sen låste upp garaget,tog ut cykeln ,lämna inne nycklarna,sen tog på mig cykelhjälmen,sen cykla till skolan,sen låste cykeln,sen tog mina kökskläder ,sen gick till omklädningsrummet ,byta till kökskläder,sen låste inne allt,sen gick genom recepten,sen vissa Siw hur man gjorde,sen rulla jag spanska köttbullar ,sen tog vi rast,åt mina 2 clementiner ,sen börja vi igen,steka köttbullarna ,sen bulgur,sen tog fram vatten,maten,sen åt jag,en till i köket,sen hade vi rast,sätt ute,sola,sen börja vi igen,byta om till kökskläder ,diska,sen när allt var klart byta vi om till vanliga kläder igen ,sen snacka om vad dom olika grönsakerna hette ,sen sa dom,sen sluta vi,stoppa ner mina byxor,långarmadtröja ,strumpor,jackan i väskan,sen låste skåpet,tog väskan,sen gick till min cykel ,sen tog på mig cykelhjälmen,sen cykel hem,sen ställde inne cykeln garaget,sen drack kaffe,sen gick ut med Theo lite för han tyckte det var för varmt,sen drack mer kaffe,sen sätt vid ipaden,sen tog ut sandalerna,strök mina kläder,sen gick jag,min kille till maxi,sen gick vi hem till mig efter,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen la,kela med min kille,sen gick han hem,sen packa jag gympakläder,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards