johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 15 april 2014 23:18

Hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut smör,skinka,kaffekoppen,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe iuterummet ,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,bädda min säng ,sen gick ner,tog en tablett för att jag hade ont där dom drog ut högervisdomstand ,sen borsta håret,sen gick upp,såg film,sen tog inne posten,sen kolla bloggar,såg film,sen kom mamma,syrran hem,sen åt vi lunch,sen tog glass,åt glass,såg film,sen åt kannelbullar ,drack kaffe ,sen såg film,sätt vid Facebook,sen kolla bilder,sätt vid Facebook,sen åt vi kvällsmat,sen sätt vid Facebook sen kom mamma hem,sen sa godnatt till mina föräldrar,katterna,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards