johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 6 juni 2014 23:33

Hej idag vakna jag nio något,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt bullar med pålägg på,sen tog i mot en efter studentpresent av grannarna,sen åt en tårta,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,rulla upp,sen kolla hur mycket jag hade kvar på busskortet,sen tog på mig andra kläder,sen gick vi till fredriksstall,sen gick vi där inne,kolla,sen tog bussen hem till mig,sen bjöd jag min kille på mat från igår,sen käka vi studentmaten,sen till efterrätt käka vi tårta,jag drack kaffe,sen gick vi upp på mitt rum,sen skulle jag blogga om gårdagen,sen gick jag ner,sa hejdå till han han skulle gå,handla godis,sen blogga jag om gårdagen,sen snacka jag med min kille i mobilen för han ringde,sen kolla jag på film,sen ringde han mig igen,snacka,sen gick vi ut,gick en runda bort till filbornaskolan ,kolla,där la mycket skräp,sen gick vi till dalhem igen,sen stog ,snacka,sen gick jag hem till mig,sen han till sig,sen tog av mig jackan,skorna,sen tog jag ner saker från mitt rum,sen tog av de halsbandet,armbandet,klockan jag hade på mig,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 5 juni 2014 23:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig joggingbyxor,en th-shirt,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen locka min syrra mitt hår,sen byta jag till klänning,tights,kofta,sen fota syrran mig med studentmössan på,sen öppna ett paket med en väska i,sen tog väskan,sen tog på mig sandalerna,sen körde pappa mig till skolan,sen drack alkoholfricider,sen skrev lärarna,assistenter i vår studentmössa,sen gick vi,blev fotade,sen gick vi till aulan,sen sjöng,sen gick vi till matan,åt lunch,sen sätt vi lite,snacka,sen gick vi till musiksalen,sen fick våran betyg,sen gick med lärarna till entren,sen höll rektorn tal,sen sprang vi ut,sen åkte cabbe hem till oss,sen tog det lungt,sen började gästerna komma,sen fick många fina studentpressenter,sen åt vi mat,sen tårta,sen snacka med sofia,sen stack sofia hem,sa hejdå,sen  snacka med dom,sen gick några andra hem,sa hejdå till dom,sen gick upp på mitt rum,sen ringde min kille,fråga om vi kunde ut,gå,sen gick upp,byta kläder,sen sätt på mig skor,jacka,sen gick jag,min kille ut,gick,sen gick han hem till sig,jag till mig,sen tog av jackan,skorna ,sen sätt mig vid facebok,sen gick dom sissta hem ,sen när dom hade gått hem,sen  gjorde jag mig klar förläggdags  ,Det var en lyckad studentdag hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 4 juni 2014 21:50

Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig skorna,jackan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen gick runt lite på skolan,sen gick till lilla köket,sen gjorde hänga gubben,sen gick vi till aulan,kolla på uppträdde,sen gick vi till lilla köket,hämta min jacka,sen gick vi ut,fyrorna fick rosor av rektorn,sen åt vi hamburgare,bröd,sen drack juice,sen vänta på min kille,sen gick vi till netto,jag fick smaka engeridricka av han,sen gick jag hem till mig,han till sig,sen koka jag kaffe,sätt i uterummet vid ipaden,drack kaffe,sen strök kläder,sen hjälpte till lite hemma,sen körde vi,köpte pizza,sen åt vi kvällsmat,sen snacka med min kille i telefon,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon ,då tar man studenten,lycka till alla andra som också tar studenten hälsningar johanna .

Av johanna Karlsson Maltby - 3 juni 2014 21:58

Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,busskortet,tuggummit,hörlurarna,sen tog på mig sandalerna,en långarmadtröja,sen gick till busshållsplatsen,sen tog bussen till skolan,sen gick till lilla köket,sen dela gurka,tomat,majsen,sen gick till villan,sen hämta vi talrikar,bestick,muggar,lite annat,sen gick tillbaka till lilla köket,sen diska saker,sen veck tvätt,sen klippte solrostomater,sen packa vi,sen gick på toa,sen gick vi ner till gröningen,sen såg vi beach handboll,sen gick upp för keniskamuren,sen gick vi ner för trappor,sen tog bussen tillbaka till skolan,sen fick veta morgondagen,sen sluta vi,sen tog bussen hem,sen gick från annerovägen hem,sen tog inne posten ,sen bädda min säng,sen koka kaffe,sen drack 2koppar kaffe,sen sätt vid ipaden,sen sa hejdå till mamma,sen sätt vid ipaden,sen kom Emil,sen kela vi,såg film,sen ringde mamma,sen cykla jag till maxi,lämna en sak till henne,sen åkte med syrran,fassan hem,sätt fast cykeln på cykelhållaren,sen tog hjälmen,sen åkte vi hem,sen ställde inne cykeln i garaget ,sen stängde garaget,sen tog inne saker,sen gick upp,duscha,sen tog på mig kläder,sen åt kvällsmat,sen kom min kille till mig,vi såg klart filmen,sen cykla han hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 2 juni 2014 22:16

Hej idag vakna vi halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,borsta tänderna,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog min väska,gympapåse,sen hjälmen,sen låste upp garaget,sen stängde garaget,la inne mammasnycklar,sen gick ut,sen la gympapåsen i cykelkorgen,sen cykla till skolan,sen låste cykeln,sen la inne saker i skåpet,sen låste skåpet,sen baka vi smulpaj,sen såg mediasfilmfestival,sen gjorde klar pajerna,sen städa skåpen,sen tog Siw ut pajerna,sen åt vi lunch,sen tog mina saker,mitt hänglås,sen gick till idrotten,sen hade idrott,sen gick,ducha,sen tog på mig kläder,stoppa ner det andra ,sen gick till janetsklassrum,la mina saker,sen gav Siw nyckeln,sen åt vi smulpaj,sen hade prisutdelning,sen tog mina saker,sen spela vi,sen sluta vi,sen tog mina saker,sätt på mig hjälmen,sen låste upp cykeln,sen cykla hem ,sen stängde inne cykeln i garaget,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sätt vid ipaden,sen träffa min kille ut,sen gick hem,åt kvällsmat,sen såg Ullared,sen hämta en sak i kryputerummet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna

Av johanna Karlsson Maltby - 1 juni 2014 21:37

Hej idag vakna jag 12.42,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt 3pannkakor,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,bädda min säng,sen gick ner,borsta håret,sen strök mina kläder,sen såg HIF,sen åt lunch,såg HIF,sen var HIF slut,sen sätt vid min iPad,sen åkte dom,handla,sen koka jag kaffe,drack en kopp kaffe,sen kom dom hem från maxi,sen läste bloggar,sen klippte syrra min lugg,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen åt vi fondy,sen hjälpte jag till att duka av,sen packa mina gympakläder,sen snacka med min kille på fb,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra Alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards