johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 18 juni 2014 23:46

Hej idag vakna jag tio,snacka med min kille i telefon,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,tog ut frukost,sen tog ut kaffekoppen,sen åt ett ägg,2mackor,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,bädda sängen,rulla upp,sen la över bilder från ipaden på datan,sen borsta håret,sen gick ut till katterna,sen snacka med min kille i telefon,sen åt vi lunch,sen sätt ute hos katterna,sen snacka med min kille i telefon,sen fortsätte lägga över bilder,sen vänta till min kille,ringde,sen byta shorts,Th-shirt,sen tog en långarmadtröja,sakerna,mobilen,sen ringde han,sen sätt på mig sandaler,gick till busshållsplatsen,sen tog vi 1an ner till Knuttpunkten,sen tog ett tåg till Ängelholm,sen gick i Ängelholm,sen gick i Ängelholms djurpark,sen gick vi till en affär,handla glass,dricka,sen gick vi till bussen,sen handla jag godis vi åt på bussen,Emil passa flaskan,sen vänta vi på bussen,sen tog bussen tillbaka till Helsingborg,hoppa av på berga,sen gick vi på cykelvägen vid mig tillsammans,sen gick jag hem till mig,han till sig,sen åt jag kvällsmat,sen duka av ,torka bordet,sen såg jag fotboll Chile-Spanien ,sen åt ci chips,dipp,Chile vann över Spanien,sen gick upp,såg film,sen gick ner,sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards