johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 12 juni 2014 23:28

Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut smör,skinka,bröd,sen åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,byta kläder,sen tog min mobil,sen gick ner,tog på mig skor,knöt,sen åkte vi till min brorsavslutning,sen parkera bilen,sen stå vi utan för kyrkan,vänta,sen gick vi inne i kyrkan,kolla,sen gick vi ut där ifrån,sen gick inne i min brorsklassrum,sen fick han betyg,sen körde pappa hem,lämna oss,sen körde han,jobba,sen laga jag mat,sen åt jag,mamma pastasallad jag hade gjort,sen gjorde jag det fint i köket,sen koka kaffe till mig,mamma,sen drack vi kaffe,sen åt jag glass,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen snacka med min kille i telefon,sen såg film,sen snacka med min kille i telefon,sen kom han,sen såg vi film,sen åt jag kvällsmat,sen fortsatte vi se film,sen såg han lite av vm,sen sa jag hejdå,sen cykla han hem,sen såg jag vm,sen kom mamma hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards