johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 14 juni 2014 23:30

Hej idag vakna jag 11.15,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,skinka,smörkniv,tog ut kaffekoppen i uterummet,sen åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,bädda sängen,rulla upp,sen gick ner,hämta en kopp kaffe till,drack mer kaffe,sen ringde min kille,snacka med han i telefon,sen sa hejdå till mamma,pappa,sen åt lunch,drack läsk,sen plocka upp ur diskmaskinen,ställde ner,sen kolla film,sen åt glass,sen koka kaffe,drack kaffe,sen såg film,sätt vid datan,sen sätt vid ipaden,sen såg film,sen duscha,sen tog på mig kläder,borsta håret ,sen åt 3meloner,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen ställde ner i diskmaskinen,sen åt godis,drack läsk,såg film,sen kom min kille,sen såg vi film,sen kom mamma,pappa,gäster,sen såg vi film,sen gick deras gäster hem,sen gick min kille hem,sen såg vi lite fotboll,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards