johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 20 juni 2014 23:37

Hej idag vakna jag 10.00,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen sätt vid ipaden,tog det lungt,kolla på bilder på datan,dom syrran hade lakt inne från min student,sen sätt vid ipaden,sen åt lunch nypotatis,sill,kassler,sen jordgubbar med vispgrädde till efterrätt,sen tog det lungt,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sätt vid ipaden,sen packa saker i min väska,sen sätt vid ipaden,sen byta om till Jeans,blus,sen gick jag,min kille ut,gick,sen gick jag hem till mig,han till sig,sen åt kvällsmat,sen kolla på ipaden,sen raka mina ben,sen packa ner sandaler,foppatofflor,sen sätt vid ipaden,bilden är från jag tog studenten lillasyster som har tagit den kommer inte blogga från nästa lördag,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards