johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 9 juni 2014 23:40

Hej idag vakna jag 12.17,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut smör,skinka,sen åt en macka,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,bädda sängen,sen tog upp ett block,en kaffekopp,sen skrev handlelista,drack kaffe,sen åt taco,sen melon,sen gick upp, sätt vid ipaden,sen gick ner,tog glass,sen ren skrev handelistan,sen snacka i telefon,sen gick ut,sätt mig i solen,sen åkte jag,pappa,handla,sen släppte jag ut katterna,sen åt vi kvällsmat,sen tog inne katterna,sen gav dom kvällsmat,sen snacka i min mobil,sen sätt vid ipaden,sen såg film,sen snacka med min kille i mobilen,sen gick ner,sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards