johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 8 juni 2014 23:28

Hej idag vakna jag halv tio,la vid ipaden,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut smör,skinka,åt 2bullar,kaffekoppen,sen åt 2bullar,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen tog upp kaffekoppen,sen drack kaffe,sen tog ner kaffekoppen,sen plocka upp diskmaskinen,sen drack läsk,sen snacka med min kille i telefon,sen åt vi lunch,sen duscha jag ,sen tog på mig ,sen sätt vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen sätt,kolla på film,sen ringde min kille,sen byta kläder,sätt på mig skor,sen gick vi ut,gick en runda,sen tog av mig skorna,sen sätt vid ipaden,sen gick ner,sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards