johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 30 juni 2014 23:45

Hej idag vakna jag elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog ut kaffe till mamma,sen tog en kopp till med kaffe,sen tog inne allt efter mig,sen gick upp,borsta tänderna,håret,sen såg film,la inne bilder från Skagen,sen såg film,sen åt vi lunch,sen duka av efter oss,sen torka bordet,sen fortsatte lägga inne bilder från Skagen,sen såg film,blogga,sen snacka med min kille i telefon,sen fortsatte blogga,sen åt kvällsmat,sen fortsatte blogga,såg film,sen snacka med min kille i telefon,sen sätt vid ipaden,sen drack kaffe,sen såg film,sen snacka med min kille i telefon,sen vänta på mamma,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon när det är ny månad hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards