johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 19 juni 2014 23:30

Hej idag vakna jag halv tolv,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut frukost,kaffekoppen till mig,en till mamma,sen åt frukost,drack kaffe i uterummet,sen tog inne allt,sen bädda sängen,rulla upp,sen borsta tänderna,raka mig,sen duscha,sen borsta håret,sen tog på mig fin kläder,sen kom mormor,morfar,sen la över bilder från ipaden,iPhonen,sen vänta på dom Andre,sen kom dom,sen åt vi kvällsmaten,sen snacka,sen koka kaffe,sen åt vi tårta,drack kaffe,sen snacka jag med min kille i telefon,sen mötes vi vid annerovägen,sen tog ettan ner till statena,sen 5an till pålsjöskog ,han mata ankorna,sen gick vi till älvsborgsgatan,tog bussen där ifrån hem,sen hoppa vi av på annerovägen,han följde mig,sen gick jag hem till mig,han till sig,sen drack läsk,såg lite fotboll,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards