johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 28 juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 28 juni 2014 23:30

  hej idag vakna jag halv nio,sen packa sakerna,sen åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner det,sen kolla som vi inte hade glömt något i stugan,sen packa inne allt i biliarna,sen låste stugan,sen körde,lämna nycklen,sen körde vi ,sen körde över lilla bältbron,sen åt lunch,drack cola,sen köpte godis,sen villa jag i bilen,vi körde,sen körde över stora bron,sen betala båten,sen körde till bana 12,sen vänta på båten,sen körde på båten,köpte läsk,sen gick ner till bilarna,sen körde mormor,morfar hem mig,sen packa vi inne allt från bilen,sen sätt vid ipaden,sen åt kvällsmat,sen gick ut,träffa min kille,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards