johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 11 juni 2014 23:40

Hej idag vakna jag nio något,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe till mig,mamma,tog ut frukosten,sen åt 2mackor,chokladpudding,drack kaffe,sen snacka med min kille i telefon,bädda sängen,rulla upp,sen borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen snacka med min kille i telefon,sen gick vi genom krypet,sen ringde LSs handläggaren,jag snacka med hon,sen åt vi lunch,sen fortsätt med krypet,sen sätt vid ipaden,sen koka kaffe,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen duscha mamma,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen åt vi kvällsmat,sen sätt vid ipaden,sen byta kläder,sen gick ut med min kille,sen gick vi hem till han,såg film,sen gick vi till maxi,sen gick han hem till sig,jag till mig,sen sätt jag vid ipaden,såg Sveriges yngsta mästerkock,åt godis,drack coccio,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards