johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 15 juni 2014 23:52

hej idag vakna jg nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost åt pannkakor,drack kaffe,sen borsta tänderna,sen bädda sängen,rulla upp,sen borsta håret,sen smsa min kille,jag sa att jag var klar,sen åkte vi till väla,lämna ett fördral utan en film i,sen tog vi bussen ner till stan,sen tog vi tog till lund,sen gick vi i lund,sen köpte dricka,sen tog vi tåg till eslöv,sen tog vi buss i eslöv,sen gick vi där,sen tog vi buss där,sen gick vi till stan,sen tog tåg till helsingborg,sen hoppa av på knutpunkten,tog kassen,sen åt vi thaimat,sen gick vi till en pub,såg fotboll,sen tog vi buss hem,sen hoppa av på annerovägen,tog kassen,sen gick hem,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards