johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 17 juni 2014 23:48

Hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt 2 varma mackor,drack is te ,sen tog inne allt,torka bordet,sen gick upp,borsta tänderna,bädda sängen,rulla upp,sen vänta vi på mormor,morfar,sen kom dom,mamma koka kaffe,sen åt vi tårta,drack kaffe,sen hällde upp mer kaffe till mig,mormor,sen borsta håret,sen sa hejdå till mormor,morfar,sen la ute hos katterna,sen fixa saker i bloggen,sen sätt vid ipaden,sen la ute hos katterna,sen åt vi lunch,drack is te,sen la inne bilder från ipaden på datan,sen såg film,sätt vid ipaden,sen kom min kille,sen såg vi film,sen gick ner för pappa skulle säga att han skulle på grillparty,sen koka jag ,jag,min kille åt tårta,jag drack kaffe,han drack läsk,sen tog inne allt,sen såg vi klart film,sen gick han hem,åt kvällsmat,jag såg fotboll,sen gick jag ut med Theo,sen såg jag,pappa fotboll,sen åt jag kvällsmat,sen såg jag film,sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards