johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 10 juni 2014 23:34

Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,rulla upp,sen gick ner,borsta håret,laga mat till oss jag,mamma hjälptes åt med vår spis jag gjorde broccolisoppa,sen åt vi lunch,sen plocka upp diskmaskinen,ställde ner nytt,sen gjorde jag vid i köket,sen gjorde vid i uterummet,sen koka kaffe,drack kaffe,sen tog ner koppen,sen åt glass,sen ringde upp LSs handläggaren,sen gick ut till katterna,snacka med min kille i telefon,sen tog inne katterna,sen åt vi kvällsmat,sen sätt jag vid ipaden,sen gick jag ut,gick,sen gick hem igen,sen sätt vid ipaden,snacka med min kille i telefon,sen sätt vid ipaden,sen gick,mötte mamma ,sen gick vi hem,snacka,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards