johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 29 juli 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 29 juli 2014 23:30

  hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen borsta håret,sen  sätt ute,njöt i solen,sen åt vi lunch,drack mjölk,sen klippte syrran min lugg,sen borsta jag håret,sen åkte jag,syrran,mamma,handla,sen åkte vi,kolla en sak,sen åkte vi hem,sen plocka upp från kassarna,sen sätt ute,njöt,sen hjälpte till lite med maten,sen kom min kille,sen gick vi upp på mitt rum,sen gick jag ner,åt kvällsmat,sen duka av min talrik,sen tog mina saker,en långarmadtröja,sen gick vi hem till han,sen hämta han sitt busskort,sen åkte vi buss till knutpunkten,sen tåg till landskrona,sen gick där lite,sen åkte vi hem med buss,sen hoppa av på berga trafikplats,sen följde han mig hem,sen gick jag inne till mig,sen gick han hem till sig,sen gjrode jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards