johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 5 juli 2014 23:15

Hej idag ringde min kille,väckte mig,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost åt en macka,melon,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,sen byta kläder,tog mina saker,sen gick ner,Borsta håret,sen gick vi till berga,sen vänta på en buss till jonstorp,sen åkte till Ängelholm,chansa ,sen tog tåg från Ängelholm till Helsingborg,sen gick på tivolit,sen åt en korv,drack läsk,betala,sen åkte vi hem ,sen hoppa av vid annerovägen,sen gick hem,sen åkte dom till maxi,sen åkte vi till väla,jag lämna 3Th -shirtar,sen åkte hem,sen åt vi kvällsmat,sen såg film,tog det lungt,sen gick ut med Theo,sen drack kaffe,sen såg film,tog det lungt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards