johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 9 juli 2014 22:07

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,mamma hjälpte mig sätta upp håret,sen tog kassen med mina saker,mat i,sen tog på mig sandaler,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick från knutpunkten till skatteriet ,sen ringde på dörren,sen öppna en,sen gick,byta om till mina arbetskläder,sen tog min mat,sätt i kylen,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen brädde mina bullar,sen plasta dom,sätt inne i kylen,sen tog hand om disken,sen stog,kolla med Einar vid kassan,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen skär sallad,sen tog hand om disken,sen värmde vår mat,sen åt vår mat,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen soppa golvet,sen ställde tillbaka sakerna ,sen tog hand om disken,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,sen tog kassen ,sen sluta jag,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen hoppa av,sen gick resten av vägen hem,sen var hemma ett tag,sen tog busskortet,plånboken,solgalsögon,mobil,tuggummi,hö
rrlurar,sen åkte till väla,handla ett par jeans shorts,sen tog bussen hem,sen gick resten av vägen hem,sen var ute med vår största katt,sen tog inne den,sen gjorde broccoli,sen åt vi kvällsmat,sen såg lite fotboll,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards