johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 8 juli 2014 22:23

Hej idag vakna jag klockan sju ,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog inne koppen,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sakerna,maten,stoppa ner i en kasse,sen tog på mig sandalerna ,sen tog kassen ,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen hoppa av på knutpunkten,sen tog kassen,sen gick till jobb,ringde på dörren,sen öppna en,sen byta om till arbetströja,skor,förklädde,keps,sen tog min mat,stoppa det andra i fickan,sen torka borden,sen villa lite,sen tog hand om disken,sen hade vi frukost,sen gick med en ner till ett cafe,torka borden ,sen fick värm choklad,sen drack det,sen betala för min bulle,sen tog hand om disken,sen hade vi lunch,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen tog mina matlådor,stoppa i kassen,sen soppa golvet,sen sluta jag,sen gick ,byta om till mina vanliga kläder,tog ut nycklarna,halsbandet,klockan ur förklädet,stoppa ner i kassen,sen tog kassen,sen gick till bussen,sen tog bussen till dalhem centrum,sen gick där ifrån till annerovägen,sen hem,sen byta om till shorts,sen bädda sängen,hälsa på katterna,kaninen,sen snacka med min kille i telefon,sen åt kvällsmat,sen tog sakerna,sen tog jag,min kille bussen till kulijuli,kolla lite,sen tog bussen hem igen,sen hoppa av vid dalhem centrum,sen gick där ifrån hem,sen tog av sandalerna,ut sakerna,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards