johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 juli 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 20 juli 2014 22:02

Hej idag vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen byta lakan i mitt rum,sen städa mitt rum,sen borsta tänderna,sen sätt vid ipaden,sen gick ut,gick med min kille en liten runda,sen duscha,sen tog på mig långajeansshorts,Th-shirt,sen gick ner,sen vänta vi på mamma,sen åt lunch,drack läsk,sen stack jag,mamma,syrran till väla,sen till stallet,sen var ut i bikini,shorts,njöt av solen,sen lekte med katten,sen byta till långajeansshorts,Th-shirt,sen prova kläder sju hade köpt på väla ,sen åt vi kvällsmat,sen gjorde en matlåda,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards