johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 3 juli 2014 23:42

Hej idag vakna jag nio av att en fluga flög på mitt rum,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt vi frukost,drack kaffe,sen duka undan,sen hämta mammaspressenter,sen gav mamma hennes presenter,sen sätt vid ipaden,datan,sen byta till fin kläder,sen kom mormor,morfar,sen mamma,syrran från stallet,sen kom Krister,sen åt vi mat,sen duka av,sen koka kaffe,sen tog inne glassen,tog ut den i uterummet,sen tog ut tallrikar,skedar,kaffekoppar,sen tog mamma ut kakan,sen åt vi kaka,glass,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen cykla Krister hem,sen körde mormor,morfar hem,sen sätt vid ipaden,sen tog ner 2 glas,sen sätt vid ipaden,sen snacka med min kille i telefon,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards