johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 7 juli 2014 22:34

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen tog ut frukost,sen åt en macka,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,dom andra sakerna,sen tog maten,stoppa ner i kassen,sen borsta håret,sätt upp håret,sen tog på mig sandaler,sakerna,sen gick till bussen,sen tog bussen till Knutpunkten,sen hoppa av på Knutpunkten,sen gick till skatteriet,sen ringde på dörren,sen öppna en,sen byta om till jobb tröja,förklädde,skor,keps,sen tog min mat,ställde inne,la inne mackan,sen tog hand om disken,sen hade vi frukost,sen åt en macka,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen skär sallad,sen åt vi lunch,drack vatten,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen byta om till mina vanliga kläder,skor,tog min matlåda,sen tog kassen med sakerna i,sen gick till bussen,sen tog bussen till dalhem centrum,sen hoppa av där,sen gick hem,sen var hemma ett tag,sen åkte jag,pappa till tandställningstandläkaren,sen när dom var klara åkte vi hem,sen sätt vid ipaden,sen körde dom,tog inne hästarna,sen gjorde pappa mat,sen kom Emil,vi var hos mig,sen åt jag kvällsmat,sen gick ner,sa hejdå till han,sen cykla han hem,sen såg jag film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards