johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 12 juli 2014 23:46

Hej idag blev jag väckt tolv något,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,sen gick ner,sen drack mer kaffe,sen borsta håret,sen packa saker,sen åkte vi till faster,farbror,sen snacka vi,åt tårta,drack kaffe,sen snacka vi,sen bada jag,sen gick upp,sen byta om till mina kläder på deras toa,sen åt vi kvällsmat,drack Cola,sen snacka vi,sen packa ner mina badkläder,sen gick inne ett litet tag hos dom,sen tog min väska,sätt på sandalerna ,sen åkte vi hem,sen klappa katterna,sen tvätta händerna,sen åt godis,drack Cola ,sätt vid Facebook,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards