johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 juli 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 19 juli 2014 23:44

Hej idag vakna jag 10,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,glaset som jag hade haft jucie i,sen gick upp,borsta tänderna,sen packa väskan,sen borsta håret,sen tog mina saker,sen gick vi till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick ner,sen tog tåg till Lund,sen gick lite i Lund,sen tog buss till södra sandby,sen vänta på en buss till harlösa,min kille fråga några tjejer gick ej buss ditt man fick beställa taxi två timmar innan ,sen köpte vi godis,sen tog bussen tillbaka till Lund,sen gick i Lund,kolla på fåglar i en park,sen gick till Lund central,sen betala maten,sen åt pizza,sen tog väskorna,sen gick till tåget tillbaka till Helsingborg ,sen tog buss till dalhem,sen hoppa av på annerovägen,sen gick hem,sen snacka med mina föräldrar lite hemma,sen sätt vid ipaden,sen snacka med min kille i telefon,sen byta om till badkläder,sen packa ner andra kläder,foppatofflor,sen gick med foppatofflorna till gräset,sen tog av Th-shirten,sen stoppa ner i väskan,sen gick ner till havet,sen ställde foppatofflorna på bryggan,sen gick i,bada,sen simma,kasta boll,sen gick upp,sen tog foppatofflorna,sen byta om till vanliga kläder,sen packa ner det andra,sen bjöd min kille på en läsk jag köpte,sen sätt oss på en bänk lite,sen gick till busshållsplatsen,sen tog bussen till netto,sen gick där i från till dagiset på dalhem,sen gick han hem till sig,jag till mig,sen hängde upp badkläderna,sen tog ut foppatofflorna,sen sätt,snacka med mina föräldrar,sen tog fram jordgubbar,glass,vispgrädde,sen åt vi jordgubbar,sen tog inne allt,sen snacka med mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards