johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 juli 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 22 juli 2014 22:30

  hej idag vakna jag sju,sen gick upp,sen tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog undan allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen bad mamma borsta håret,sen tog mina saker,min mobil,laddare,sen tog på mig sandaler,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen jobba,sen klockan elva byta om till mina vanliga kläder,sen vänta på min kille,sen vänta vi på dom andre,sen kom dom,sen tog båten över,käka korv,sen tåg till nive,sen tog min väska,sen tog tåg till klampenborg,sen gick vi inne till bakken,sen låste inne väskorna,sen gick jag,min kille runt,vann saker,sen möte dom andre,sen åt glass,sen möte dom andre,sen åt vi pizza,drack läsk,sen gick runder på bakken,sen gick till tåget,sen åkte till helsingör,sen tog båten till helsingborg,sen taxi hem med väskorna,jag,mina föräldrar,sysskon,emil,sen sa jag hejdå till emil,sen gjorde mig klar förläggdags för klockan var halv två hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards