johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 11 juli 2014 23:44

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,bad mamma sätta upp håret,sen tog mobil,mina saker i kassen,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen hoppa av på knutpunkten,sen gick till skatteriet,sen byta om till arbetskläder,skor,sen tog mina saker,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen brädde min bulle,sen sätt den i kylskåpet,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack te,sen torka borden,sen hjälpte till med disken,sen tog hand om disken,sen betala min bulle,sen stog vid kassan lite med en annan,sen gick,byta om till vanliga kläder,sandaler,sen köpte mat på mc donalds,sen betala,sen gick till skatteriet,sen byta om till arbetskläder,skor,sen åt lunch,sen snacka med min kille i telefon,sen börja vi jobba igen,sen torka borden,mikrona,bordet under,sen tog hand om disken,sen gick jag,byta om till mina vanliga kläder,sandaler,tog min kasse,sen sluta,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,gick hem,villa lite,sen ringde. Min kille,sen byta om till badkläder,sen åkte vi,bada i havet i Laröd,sen gick om,torka oss,byta om till mina vanliga kläder,sätt på sandalerna,packa ner det andra,sen gick till sofieros glasskiosk ,handla varsen glass,åt glass,sen vänta på bussen ,sen åkte till netto,sen gick där ifrån hem,sen lämna badkläderna,sen åt kvällsmat hemma,sen gick vi till maxi,handla,sen gick han hem till sig,jag till mig,sen lyssna på Robbie willams ,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards