johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 26 juli 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 26 juli 2014 23:05

Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen borsta tänderna,håret,sen bädda sängen,sen rulla upp,sen tog min mobil,sen tog på mig sandalerna,sen åkte vi,till Jula ,sen åkte,kolla på en gård,sen åkte till Hyllinge cash,handla,sen körde vi hem,sen åt mat,sen tog inne allt,sen tog ut katterna,sen la mig,villa,sen vakna,sen gick upp duscha,sen tog på mig kläder,borsta håret,sen sätt vid ipaden,sen duka vi,sen åt kvällsmat,sen duka av allt,sen torka bordet,sen sätt vid ipaden,sen snacka i mobilen,sen sätt vid ipaden,sen drack läsk,åt godis,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards