johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 14 juli 2014 22:20

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,mina saker,sen bad mamma sätta upp mitt hår,sen stoppa ner matlådan,sen tog på mig skorna,tog kassen,mina saker,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick där ifrån till skatteriet,sen öppna dörren,sen byta om till annan Th-shirt,förklädde,keps,skor,sen tog matlådan,sätt i kylen,sen ställde vi inne mjölk i kylen,sen veck handdukar,sen brädde min macka,sen sätt inne i kylen,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost,sen gick jag,Einar ner till cafeterian,torka,sen torka hyllorna på skatteriet,sen hämta varor,sen gjorde fint ugnarna,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack vatten,sen tog hand om disken,sen byta om,sen sluta jag för dagen,sen tog kassen,matlådan,sen gick till knutpunkten,sen tog bussen till dalhem,sen hoppa av på annerovägen,gick hem,sen var hemma ett litet tag,sen åkte jag,min kille till Malmö,gick där,sen åt kvällsmat där,sen gick vi,tog tåget till knutpunkten,sen tog ettan hem,sen gick från annerovägen hem,sätt vid datan liten,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards