johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 30 oktober 2014 21:39

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen bräde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,en bok,min laddare,sen gick ner,tog min matlåda,jucie ,macka,Yoggi,stoppa iväskan,sen borsta håret,sen tog på mig skor,jacka,mössa,vantar,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till min arbetsth-shirt,förklädde,skor,keps,sen tog mina matlådor,jucie ,mackan,yoggin,sen la det i kylen,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack jucie,sen torka borden,mikrovågsugnarna ,sen hjälpte till i disken,sen la i mina matlådor i väskan,sen hjälpte till i disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor jacka,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till maxi,sen låste inne väskan,sen handla julmust,två böcker,sen betala det,sen låste upp skåpet,sen stoppa ner det i väskan,sen gick hem,sen koka kaffe,sen drack kaffe,fixa pumpor,sen tog inne julmusten,sen drack vi julmust,fixa pumpor,sen bädda sängen,sen körde ,köpte pizza,sen åt vi pizza,drack läsk,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen klädde ut mig ett litet tag,sen tog av det,byta till myskläder,sen åt godis,sen sätt där nere lite med dom,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra Alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards