johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 15 oktober 2014 21:29

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,laddare,sen gick ner,borsta håret,sen stoppa ner mackan i väskan,sen tog på mig skor jacka,sen gick ut iförrådet,tog en färdigrätt,sen låste,la inne nyckeln,tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till stadsbiblioteket,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbets Th-shirt,förklädde,skor,keps,sen tog min färdigrätt,macka,la ikylen,sen tvätta händerna,sen torks borden,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack te,sen tog hand om disken,sen villa lite,sen tog hand om disken,sen värmde min mat,sen gick jag,en till,lämna en beställning,sen åt vi lunch,drack vatten,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,jacka,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen drack kaffe,åt kanelbulle,sen sätt vid ipaden,sen bädda sängen,sen såg film,sätt vid ipaden,sen drack kaffe,sen såg film,sätt vid ipaden,sen åt kvällsmat,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards