johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 4 oktober 2014 23:41

Hej idag vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder ,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna ,sen byta kläder,sen gick ner,borsta håret,sen vänta på min kille,sen möttes vi vid mig,sen tog på mig jacka,skor,sen gick vi till Fredrikstall,sen gick inne på Fredrikstall ,kolla på djuren,sen gick vi ner till stan,sen åt thaibox,drack vatten,sen gick vi,kolla på caféer som hade öppet,sen stängde alla fyra,sen gick vi till busshållplatsen ,tog 2an till väla,fika ,sen gick vi till Coop,jag handla julmust,godis,sen betala,sen gick vi,tog den gulebussen,sen tog den,sen hoppa av på berga,sen gick jag hem,lämna godis,julmusten,sen gick vi till min kille,sen var jag där ett litet tag,sen gick hem,åt kräftor,sen tog inne tallriken,sen såg idol,sen såg fortsättningen av idol,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards