johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 17 oktober 2014 23:50

Hej idag vakna jag jag,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,stoppa ner mackan i väskan,sen tog på mig skor,jacka,möss,vantar,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen åkte bussen till stadsbiblioteket,hoppa av där,sen gick resten av vägen,sen byta om till arbets Th-shirt,förklädde,skor,sen tog min macka,sen la den i kylen,sen tog te till en beställning,sen tog hand om disken,sen gick jag,en till i väg med beställningen,sen tog hand om disken,sen städa jag,en till kylarna vid mikrovågsugnarna,sen åt vi frukost,drack jucie,kaffe,sen tog hand om disken,sen gick jag,en till ,byta om till våran vanliga kläder,sen köpte mat,sen byta om till arbets Th-shirt,förklädde,skor,keps,sen åt vi lunch,drack cocca Cola ,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen gick jag,byta om till mina vanliga kläder,sen tog min väska,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen bädda sängen,sen koka kaffe,sen drack kaffe,såg film,sen hängde med min kille till Camillas han åt där men inte jag,sen gick vi hem till mig,sen åt jag taco,sen gick upp till han,sen såg jag idol,han såg film på mitt rum,sen gick han hem,sen såg jag film,sen fortsättningen av idol,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards