johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 8 oktober 2014 21:42

Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner ,borsta håret,sen vänta tills dom kom,sen tog på mig jacka,skor,sen gick till bilen,sen körde vi till Ullared,sen gick jag,min kille,vid sjön,sen gick vi inne i Ullared,sen gick,kolla på kläder,filmer,sen fika vi,sen gick,kolla mer,sen åt vi lunch,drack läsk,sen gick,kolla mer,sen gick vi,betala,sen sätt alla saker i bilen,sen lämna vagnen,sen körde vi hem,sen lämna dom mig vid min gata,jag tog mina tre kassar,sen gick inne i huset,sen tog av skorna,jackan,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen fota alla grejor,vissa mina föräldrar,sen sätt,villa lite,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards