johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 27 oktober 2014 22:24

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,stoppa ner matlådan,mackan,yoggin i väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen byta om till arbetsTh-shirt,förklädde,skor,keps,sen tog min matlåda,macka,Yoggi,la i kylen,sen tog hand om disken,sen dela ut frukt,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,juice,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack julmust,sen tog hand om disken,sen,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,jacka,sen stoppa ner matlådan,sen gick till ojsparkering,sen körde min killesbror mig hem,sen koka kaffe,sen drack kaffe,åt kanelbulle,snacka med min mamma,sen såg film,sätt vid ipaden,sen körde jag,pappa till maxi,handla,sen körde vi hem,sen såg jag film,sen såg på HIF på ipaden,sen åt kvällsmat,sen såg HIF på ipaden,sen såg film,sen snacka med min kille i telefon,sen gick ut snabbt,lämna en sak till han,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards