johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 2 oktober 2014 21:36

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,Tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen stoppa ner matlådan,yoggin,mackan i väskan,sen tog på mig jacka,skor,tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen hoppa av på knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbets Th-shirt,förklädde,keps,skor,sen tog matlådan,mackan,yoggin,sen tog hand om disken,sen gick med en ner till caféet,fixa där nere i caféet,sen åt vi frukost,drack te,sen torka vid kassan,sen hjälpte en i disken,sen villa lite,drack kaffe,sen gick jag,en till med en beställning,sen värmde jag maten,sen gick jag,en till med en beställning till,sen åt lunch,drack läsk,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,sen la ner matlådan i väskan,sen tog väskan,sen gick till busshållsplatsen,sen tog bussen till maxi,sen gick jag,min kille inne på mat,han handla,sen gick jag hem till mig,han till sig,sen drack jag kaffe,sätt lite vid ipaden,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen byta kläder,sen gick ut till min kille,sen var vi ute,snacka,sen gick jag hem till mig,han till sig,sen såg jag lite film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards