johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 24 oktober 2014 23:47

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka jag skulle ha med,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,laddare,sen gick ner,borsta håret,stoppa ner yoggin,mackan iväskan,sen tog på mig skor,jacka,mössa,vantar,sen tog väskan,sen gick till bussen ,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,keps,sen tog min macka,Yoggi,la i kylen,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen tog jag,en till inne från buffén,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack te,sen torka borden,sen hjälpte till i disken,sen gick jag,en till,handla mat,sen gick tillbaka till jobb,sen byta skor,tog på förklädet,kepsen,sen åt vi lunch,drack läsk,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,jacka,sen tog min väska,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen såg film,sen kom min kille,sen såg vi film,sen gick han hem,sen ringde mamma,sa att hon hade slutat,sen gick jag till maxi,sen handla jag ,mamma,sen körde mamma bil hem,jag åkte bil hem,sen tog kassarna,sen åt vi pizza,drack blå dåre,sen såg jag,mamma,pappa idol,sen såg vi vem som åkte ut från idol,sen såg film,sen snacka med min kille,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards