johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 10 oktober 2014 23:17

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna ,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog min matlåda,macka,Yoggi,stoppa i väskan,sen tog på mig skor,jacka,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen hoppa av,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,keps,skor,sen tog min matlåda,macka,Yoggi,la i kylen,sen tvätta händerna ,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen stog vid kassan,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen fixa koppar,sen värmde min lunch,sen åt lunch,drack läsk,sen torka borden,mikrovågsugnar,sen tog hand om disken,sen sluta jag,byta om till mina vanliga kläder,skor, sen tog min väska ,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen damtorka mitt rum,allrummet,sen dammsuga mitt rum,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen såg film,sen kom min kille,sen såg vi film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards