johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 29 oktober 2014 21:40

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp ,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen bräde en macka att ha med till jobb,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta hårt,stoppa ner mackan,yoggin i väskan,sen tog på mig jacka,skor,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbets Th-shirt,förklädde,skor,keps,sen tog mackan,yoggin,la i kylen,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost,drack kaffe ,sen tog hand om disken,sen gick i väg med en beställning,sen gjorde vi min mat,sen åt vi lunch,drack läsk,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen tog inne posten,sen drack kaffe,snacka med min kille i telefon,sen åkte jag,mina föräldrar,Tura till Danmark,dom köpte sprit ,sen åkte vi hem,sen åt kvällsmat,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards