johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 26 oktober 2014 21:38

Hej idag vakna jag halv nio,sen gick upp,åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen sätt vid ipaden,såg film,sen byta kläder,sen gick jag,min kille till maxi,sen fredrikstall,kolla på djuren,sen gick,jag hem till mig,han till sig,sen åt jag lunch,drack läsk,sen villa lite,såg film,sen strök min arbetsth-shirt,sen duscha ,sen tog på mig kläder,sen såg film,sätt vid ipaden,sen kom min kille,sen såg vi film,sen gick han hem,sen såg jag film,sen åt kvällsmat,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 26 oktober 2014 00:26

Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog mobilen,bädda sängen,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig regnkläder,sen tog jag ,min kille bussen till Höganäs ,sen gick,åt på en resturang där,sen tog vi bussen hem,sen gick vi till Lidl,han handla,sen gick jag hem,byta till skor,sen gick vi hem till min kille,sen var där,såg film,sen gick jag ,min kille hem till mig,jag åt,sen åt jag,han glass,sen gick vi ut,gick,sen gick jag hem till mig,han hem till sig,sen koka jag kaffe,sen såg jag film ,åt godis,drack kaffe,sen såg film,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards