johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 6 oktober 2014 21:30

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,bräde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen stoppa ner matlådan,yoggin,mackan,arbetsTh-shirt i väskan,sen tog på mig jacka,skor,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen hoppa av på knutpunkten,sen gick resten av vägen,sen byta om till arbets Th-shirt,skor,keps,sen tog min matlåda,macka,Yoggi,stoppa inne i kylen,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åkte upp,ner för våningar,lämna frukt,sen åt frukost,drack kaffe,sen torka borden,sen hämta varor från menigo,sen ställde allt rätt,sen tog hand om disken,sen villa lite,sen tog hand om disken,sen värmde min lunch,sen åt lunch,drack vatten,sen torka mikrovågsugnarna,borden,sen tog hand om disken,sen sluta jag ,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen stoppa ner matlådan,tog hem,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen hoppa av där,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen koka kaffe,sen åt kanelbulle,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen såg film,sen byta om till mina vanliga kläder,sen gick jag,min kille ut,gick till affärer,sen gick hem till mig,sen såg film,sen åt jag kvällsmat,sen fortsätte vi se film,sen gick han hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards