johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 22 oktober 2014 21:40

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,laddare,sen gick ner,gick ut,hämta en färdigrätt i förrådet,sen gick inne,sen stoppa ner färdigrätten,mackan,yoggin i väskan,sen tog på mig skor,jacka,mössa,vantar,tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbets Th-shirt,förklädde,skor,sen tog min färdigrätt,macka,Yoggi,sätt i kylen,sen tog hand om disken,sen villa lite,sen gick med en ner till det andra caféet,torka borden,sen fick varm choklad,sen åkte hissen upp,drack varm choklad,sen torka muggar,sen åt vi frukost,drack te,sen tog hand om disken,sen åkte ner med en vagn,sen tog hand om disken,sen åt lunch,sen tog hand om disken,sen gick en,byta om,sen gick jag,en till,byta om till våran vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resen av vägen hem,sen tog inne posten,sen koka kaffe,drack kaffe,sen prova vinterkläder,sen åt vi kvällsmat,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards