johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under februari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 20 februari 2014 23:30

  hej idag vakna jag tio,sen gick upp ,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog kaffe till mig,mamma,sen åt en macka,drack kaffe,sen tog ut smöret,skinka,sen tog kaffekoppen till mamma,sen stoppa ner i diskmaskinen,sen borsta tänder,sen bädda mamma,pappas säng,sen  fråga mamma om jag kunde gå till maxi,då sa jag ja,sen byta kläder,sen sätt på mig skor,jacka,sen gick till maxi,handla nudlar,godis,tandkräm till mig,sen duka fram,sen tog ut nudelsoppan,sen åt vi lunch,drack jucie,sen duka av,sätt ner i diskmaskinen,sen torka bordet,sen fortsätte damtorka,sen damsuga,sen koka kaffe,tog kladdkaka till mamma,brossan,gav dom,sen gav mamma kaffe,sen tog upp min kladdkaka,kaffe,drack kaffe,sen gick på toa,sen tog ner allt,sen drack mer kaffe,sen tog ner kaffekoppen,sen snacka med min kille i telefon,byta kläder,sen gick jag,min kille ut,gick till väla by,sen till dalhem igen,sen gick vi inne till mig,sen åt jag kvällsmat,sen såg vi film på mitt rum,sen ducha jag,sen slängde ner kläder i tvätten,sen borsta håret,sen tog på mig kläder,sen såg vi film,sen gick ner,sa hejdå till min kille han gick hem,sen gick upp på mitt rum,såg film,sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 19 februari 2014 23:30

                                          hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,sen gick ner,ställde inne smöret,skinkan,sen borsta håret,sen  gick på toa,sen tog min mobil,betalkort,sen körde mina föräldrar hämta min kille på hansgård,sen körde vi ner till knutpunkten,sen vänta på bussen till ullared,sen kom bussen 08.20,sen sätt vi på bussen,facebooka,instagrama,sen 10.10 var vi i ullared,sen tog en kundvarg,korgar,sen gick vi inne på ullared,kolla,jag hitta 3 tröjor,trosor,sen fika vi,när vi fika tog jag en kanelbulle,kaffe,sen gick vi lite inne på ullared till,kolla på filmer,sen gick vi upp till resturangen,där sätt jag vid ett bord,vänta medan han beställde sin mat,sen beställde jag min mat åt fläskschnitzel,drack cola,sen gick vi ner,kolla på filmerna,iphonefodral,cd skivor,sen gick vi till godiset,handla godis,en pepsi,sen betala jag allt,sen gick vi ut till bussen,lämna våran kassar,sen gick vi,lämna kundvagnen,sen gick vi på toa,sen gick vi ner till sjön,kolla,sen gick vi upp igen,sen gick på toa,sen gick till bussen,sen vänta att alla skulle komma på bussen,sen kom alla på,sen körde han till helsingborg,jag somna på bussen,sen var vi framme,tog våran kassar,sen smsa jag mamma,sa att vi var framme,sen hämta pappa oss på knutpunkten,sen körde han,syrra inom maxi,jag,emil vänta i bilen,sen kom dom,sen körde vi,lämna emil,jag hjälpte han att öppna vår lucka där bak på bilen,sen sa jag hejdå till han,sen  stängde bakluckan,sen gick inne,sätt mig i bilen,sen körde vi hem,ställde inne kasarna,sen åt taco till kvällsmat,drack pepsi,sen visa jag dom det jag hade köpt,sen packa upp allt jag hade köpt,sen blogga om gårdagen,sen såg film,sätt vid ipaden,det är bilder på det jag åt,fika ,sen på mina kläder,filmer,cd skivor,iphone fodralet,godiset,pepsiflaskan,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 18 februari 2014 23:30

  hej idag vakna jag tio,sen gick ner,koka kaffe,sen åt en macka,drack kaffe  i köket vid bordet,sen gick upp,borsta tänderna,sen försökte lägga över musik på iphonen,sen drack kaffe,åt en kaka,sen såg film,sen åt vi lunch,sen såg film,sätt vid ipaden,sen såg film,la inne musik på iphonen,sen såg film,sen la över musik,sen snacka med min kille i telefon,sen såg film,sätt vid ipaden,sen ducha,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen åt en kladdkaka,drack kaffe,sen åt kvällsmat,sen såg film,sätt vid ipaden,sen läste bloggar,sen såg film,sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 17 februari 2014 23:30

  hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,vänta på att mormor,morfar skulle komma halv elva,sen kom dom,sen tog   vi ut alla saker,sen åt frukost åt 2 tekakor,drack kaffe,sen sa hejdå till mormor,morfar,dom gick hem,sen gick på toa,sen gick ner,åt en munk,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,sen  borsta håret,sen försökte förra över musik till iphonen,sen gick på toa,sen såg film,sätt vid ipaden,sen åt vi lunch,drack jucie,sen åt en ballerina,drack jucie,sen såg film,sätt vid ipaden,försökte förra över musik till iphonen,sen la ner det,sen såg film,sätt vid ipaden,kolla bloggar,sen gick på toa,sen sätt vid ipaden,sen gick ner,åt kvällsmat,sen sätt   vid ipaden,vänta på att mamma skulle komma hem,snacka med min kille på fb,min syrra sofia på fb,sen kom mamma,gick ner till henne,sa hej,sen gick upp,såg film,sätt vid ipaden,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 16 februari 2014 23:30

          hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,värmde kaffe,sen tog ut smör,skinka,bröd,sen en talrik,sked,filmjölk,sen åt filmjölk,åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen tog inne allt,sen gick på toa,sen borsta tänderna,sen blogga om går dagen,sen gick på toa,sen sätt vid ipaden,sen ducha,sen borsta håret,sen tog på mig kläder,sen borsta håret,sen såg film,sen drack mer kaffe,sen gick på toa,sen sätt vid ipaden,såg film,sen fråga mamma vill du med till väla då sa jag,sen byta kläder,sen åkte vi till väla,handla displayskydd,iphonefodral,sen åkte vi hem,sen byta kläder,sen såg film,sätt vid ipaden,sen kom mamma,syrran hem,sen sätt vi på displayskärmar på iphonen,sen mobilfodral,sen åt vi kvällsmat,sen fota,la inne på instagram,sen åt chips med dipp,sen såg film, här är bilder på saker jag fick på alla hjärtansdag av min kille,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 15 februari 2014 23:30

  hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut sakerna,sen åt vi frukost åt 2 mackor,ett ägg,drack kaffe iuterummet,sen borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen såg film,sen drack kaffe,sen såg lite os,sen såg film,sen gick jag,mamma till maxi hon gick inne,jobba,jag handla godis,betala det,sen gick hem,sen såg film,sen såg os,sen gick på toa,sen drack kaffe,sen såg film,os,sen åt vi kvällsmat,sen såg film,kolla på bloggar,sätt vid ipaden,sen såg film,sen vänta på mamma ,sen kom mamma hem,då såg vi melodifestivalen som pappa hade spelat inne,sen var den slut,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 14 februari 2014 23:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut filmjölken,musslin,talrik,sked,sen åt mussli,filmjölk,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,tog mobilen,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig jackan,skorna,vantarna,mössa,tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen gick resten av vägen till omkläddningsrummet,sen hängde inne mina saker,låste skåpet,sen snacka om vad vi åt till frukost,sen tog våran jackor,låste skåpet,gick till willys,köpte till frukosten,sen hängde inne jackorna,sen låste skåpet,sen duka vi fram till frukosten,sen tog rast,sen åt vi frukost,sen diska allt,ställde det rätt,sen gick,åt lunch,hjärtpannkakor,drack mjölk,sen hade vi rast,sen fira vi en i klassen som fyller år på sportlovet,sen ställde ner allt i diskmaskinen,sen torka bordet,bänken,sen gjorde vi hänga gubben,sen tog mina saker som jag hade hängt i lilla köket,sen gick till bussen,sen vänta på bussen,snacka med min kille i telefon,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog posten,sen tog av mig yterkläderna,sen gick på toa,sen koka kaffe,sen såg film,drack kaffe,sen gick på toa,sen såg film,sen fick jag mina alla hjärtansdag pressent av min kille,sen lämna upp det på mitt rum,sen gick jag,min kille till maxi,sen betala han,sen gick vi hem till mig,sen såg film,sen såg vi fångarna på fortet,sen gick jag,han ner,han gick hem,jag gick ut iköket,tog mat,sen blanda läsk,sen åt mat,drack läsk,sen såg film,sen kolla bloggar,läste bloggar,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 13 februari 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut filmjölk,mussli,tog ut kaffe,sen åt frukost åt mussli,filmjölk,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,sen gick på toa,sen ställde ut i köket,sen gick upp,borsta tänderna,gick på toa,såg lite på curling,sen gick på toa,sen tog ner min mobil,la ner skoldatan i väskan,sen borsta håret,sen gick på toa,sen tog på mig jacka,skor,mössa,vantar,sen tog väskan,sen låste dörren,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen gick resten av vägen till omkläddningsrummet,sen låste inne sakerna,sen hade vi matte,sen hade vi svenska,sen hade vi rast,sen fika vi,sen hade vi engelska,sen nutidsfrågor,sen sluta vi,sätt allt på sin plast,sen gick,åt lunch,drack mjölk,sen sätt på en bänk vid mobilen,sen börja vi,hade bild,sen sluta vi bilden,sen tog mina saker,tog på mig jackan,sen låste skåpet,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen gick på toa,sen hjälpte mamma att skala potatis,sen koka kaffe,sen åt kakor,drack kaffe,såg skidskytte med mamma,sen såg film,sen åt vi kvällsmat,sen gick upp,ducha,sen tog på mig kläder,sen såg film,sätt vid ipaden,sen gick på toa,sen såg film,sen sätt vid ipaden,sen skrev en lapp till jag ska till ullared vad jag ska handla,sen såg film,sen gick på toa,sen  packa inne min killes alla hjärtans dags pressent,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards