johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 10 februari 2014 21:30

  hej idag väckte mamma mig ,sen gick upp,tog på mig kläder ,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt filmjölk,mussli,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig tarmobyxor,jacka,mössa,skorna,vantar,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen gick inne i skolan,sen gick till omkläddningsrummet,hängde av mina yterkläder,sen tog förklädet,sen låste skåpet,sen gick till lilla köket,där baka vi maränger,glass,sen hade vi rast,sen baka vi kakor,sen gick vi,lämna våran förklädde,sen låste skåpet,sen gick till matan,åt lunch,drack mjölk,sen hade vi rast,sen hade vi kärnämne,sen hade vi matte,sen svenska,sen såg vi lilla aktuellt skola,sen  sluta vi,gick till skåpet,tog på mig yterkläderna,tog väskan,gympapåsen,låste skåpet,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,gick resten av vägen hem,snacka med min kille i telefon,tog inne posten,sen gick på toa,sen koka kaffe,drack kaffe,åt gräddbulle,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen åt kladdkaka med min kille,såg film på mitt rum,sen gick ner med talrikarna,sen gick på toa,sen såg film,kela med min kille,sen följde med min kille han gick hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards