johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 12 februari 2014 21:30

  hej idag väckte mamma mig sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut filmjölk,mussli,sen åt mussli,filmjölk,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,tog på mig skor,jacka,vantar,mössa,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen låste inne sakerna i skåpet,sen gick vi,hade billi,sen hade vi rast,sen hade vi billi,la utvecklingsamtalslapp i väskan,sen låste skåpet,sen åt vi lunch,drack mjölk,sen hade vi kiki,sen hämta mina saker,sen låste skåpet,sen hade vi musik,sen sluta jag,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen koka kaffe,drack kaffe,sen plocka upp diskmaskinen,sen såg film,sen såg tre kronor,sen kom min syrra,föräldrar hem,sen åt vi kvällsmat,sen gick på toa,sen såg film,sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards